Sunday 18 May 2014

PART II : ASB Loan RHB PENIPU ?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Maaf, lama saya tak share info tentang ASB-RHB nie... Ouchh!!! Post lama, di
http://atomwrote.blogspot.com/2013/01/asb-loan-rhb-penipu.html?showComment=1399790209656#c4331125715199469242

Ya ampun, tuan/puan.. Ecehh... Blog aku bukan famous pun.. Suka hati la kan nak post apa pun... Hahaha..



Terima kasih banyak2 yang datang berkunjung ke blog saya yang tak seberapa walaupun jadi silent reader.. Saya ingatkan ada berapa kerat jer baca post saya yang banyak merepek2 nie.. Alhamdulillah.. Dengan line berukband ngot2 slow nak mampus, nak type apa pun dah tak der mood... Jap ehh... take time skit...

1...

2...

3...

4...

5...

6...

7...

8...

9...

10...

Berdasar kepada pertanyaan antara rakan-rakan yang join ASB Loan ini, ramai yang lebih prefer ASB Maybank.. Kalau nak ambik RHB bank, jangan ambik under RHB Easy Bank k coz mahal... Mampuih dahh aku dedahkan... Opsss... Diam-diam dah lah, info untuk kita2 jer k.. Itu orang RHB bank sendiri yang maklumkan kat aku dan orang Easy RHB sendiri yang gtau, tapi serius memang mahal skit..

Tak prepare sangat lah topik ini coz tak berapa expert tapi share lah apa yang tahu... Tapi banyak saya dapat info, slow2 kan nak share... Ada tengok flyers latest tahun 2014? Pehhh... Makin naik bayaran bulanan kan? hehehe... Tepuk dada, tanya selera...

No comments: